piątek, 20 kwietnia 2012

Photo A Day cz.2, wakacyjna

Witajcie! 
Wróciłam z wakacji i powiem Wam, że trudno mi przestawić się z 33 stopni na 8, ze słońca na deszcz, z zieleni na szarość... ale cóż, na wakacjach nie można być wiecznie.

Będąc tam nie zapomniałam o cykaniu fot na wyzwanie Photo A Day April, więc pokazuję tutaj kolejnych 10 - tym razem zupełnie nieskalanych filtrami i ramkami, bo siły nie mam nawet :P

10. zimno



11. śniadanie



12. schody



13. coś co znalazłaś



14. jak się dziś czujesz



15. zachód słońca



16. kwiat



17. coś czego nie lubisz



18. włosy



19. pomarańcz


20. coś co narysowałaś


Dziękuję bardzo za zaglądanie tu i wszystkie miłe słowa. Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Dziękuję za wizytę u mnie. Dzięki temu mogłam poznać Twojego bloga. Już obserwuję bo jest naprawdę bardzo inspirująco :)) Uwielbiam zdjęcie 16. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to jest za breja w tej filiżance? @@

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia, to pudding z czarnego ryżu :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...