piątek, 27 kwietnia 2012

PWC, czyli wygrana po wakacjach!

Witajcie weekendowo (prawie!). 
Ostatnio razem z Tulipanką trochę zaniedbałyśmy nasz Projekt Wagi Ciężkiej z powodu moich wakacji, ale teraz znów bierzemy się za siebie. Mimo wakacyjnej wyżerki WYGRAŁAM (to chyba te godziny spędzone na pływaniu i zwiedzaniu się przydały!)! 
Zaproponowałam, żebyśmy zrobiły kartki w kolorach breloka przy mojej torebce - żółtym, granatowym i bliżej nieokreślonym brzoskwiniowo-różowym (ktoś wie jak on się nazywa? na tej liście kolorów go nie widzę...)




Moja kartka powstawała u Tulipanki, jak zawsze miło się razem tworzyło :) Pracę zgłaszam przy okazji na wyzwanie Mapka Miesiąca w ScrapMap :)



Ach, wiosennie, nawet letnio mi ostatnio! 

Zachęcam do komentowania i dziekuję za odwiedziny :)




3 komentarze:

  1. Grtuluję wygranej :) a kartka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka :) A kolor.. jak dla mnie to koralowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, strasznie mi się podobają kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...