piątek, 23 marca 2012

Z tagiem

Witajcie w piątek w kolejnej odsłonie Projektu Wagi Ciężkiej (jeśli ktoś jeszcze nie wie o co chodzi to zapraszam tutaj)! Chyba nie muszę mówić kto znów wygrał, widać po pracy :P Tulipanka idzie jak burza, ja... może nie aż tak szybko, ale prę do przodu mimo wszystko!

W tym tygodniu było łatwo i przyjemnie - po prostu kartka z tagiem.


Przez ten Projekt zaczęłam robić tyle romantycznych, delikatnych, pastelowych kartek, że weszły mi w krew i nawet kiedy nie mam narzuconego stylu, robię właśnie takie :P

Dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach i zapraszam ponownie! :)

5 komentarzy:

  1. sliczna kartka, śliczny nowy banerek i sliczna Ty:)ściskam i życze udanego wypoczynku:)Widże,że Tuli nie odpuszcza nawet jak jesteś na urlopie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki kochana :* Tuli nie odpuszcza nigdy! Na wczasach to ja się dopiero będę martwić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekająca ta delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, bardzo mi się podoba - elegancka i taka...pogodna? wiosenna? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...