środa, 28 marca 2012

Romantiko

Dzień dobry w środę! Mam dziś dla Was nie kartkę, nie LO, a zakładkę do książki - skonstruowaną specjalnie na dzisiejsze wyzwanie na Diabelskim Młynie. Wyzwanie należy do Noomiy, a liftujemy zakładkę... też Noomiy ;) Zajrzyjcie koniecznie na Diabelski żeby zobaczyć co wyczarowały dziewczyny.

Mój lifcik jak zwykle baaaardzo luźny ;)


Zakładka została mi już zwinięta przez ABily, mam nadzieję że się przydaje Kochana :*

Dziękuję z góry (dosłownie, bo w momencie publikacji posta jestem akurat nad chmurami gdzieś między Wrocławiem a Eindhoven :P) za wszystkie ciepłe słowa i pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. fajnie to brzmi, gdzieś w chmurach...
    super zakładka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest przesłodka ! A kokardeczka zniewala swoją maleńkością, oczywiście pozytywnie! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...