środa, 29 lutego 2012

Co się ze mną dzieje?

Hej! Macie ochotę na jakiś ciekawy kartkowy lift? Na Diabelskim Młynie wzięłyśmy na tapetę cudną kartkę autorstwa Anai - koniecznie zajrzyjcie TU żeby zobaczyć oryginał i prace naszego zespołu. Ja miałam lekki problem z tym liftem (mimo że sama go wybrałam!) i w końcu, na ostatnią niemalże chwilę, zrobiłam coś takiego:

Ostatnio coraz częściej robię prace w totalnie nie moich klimatach nawet jeśli nie muszę! Aaaa co się ze mną dzieje?! Koniecznie muszę szybko zrobić coś kolorowego, bo jeszcze mnie ta romantyczna cholera weźmie na dłużej i co wtedy? :P

Pozdrawiam serdecznie!

6 komentarzy:

  1. Może nieslusznie upierasz sie przy tych tzw Twoich kolorach? Widze,ze duzo wiecej prac robisz w stonowanych barwach, wiec moze to znak,zeby trzymac sie tej drogi???

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka. Bardzo mi się podoba jak tworzysz w delikatnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie chodzi nawet o konkretne kolory, tylko styl - raczej nie uważam że gaza, perłki itd. to moja bajka :P najlepiej czuję się jednak w chlapanych, superkolorowych scrapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest cudna, a kolory mmmmm.... :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem dobrze sobie radzisz w obu kategoriach wiec moze poraz uznac sie za scraperke wszechstronna??Lubiaca mocne kolory ale potrafiaca równiez romantycznie zaatakowac:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...