piątek, 16 marca 2012

Delikatnie z ramką


Dzisiaj czas na kolejny post z serii Projekt Wagi Ciężkiej :) Tulipanka znowu wygrała, ale zlitowała się nade mną i wyzwanie w tym tygodniu całkiem przypadło mi do gustu :)

Miała być:
-kartka z cytatem
- obowiązkowa ramka "3D", czyli chyba miała odstawać ;)

Kolory nie były narzucone, ale moja ostatnio dająca o sobie często znać romantyczna strona kazała mi chyba znowu zrobić coś delikatniejszego :P


Chyba ta wiosna tak mnie natycha do romantycznego skrapowania ;) A Was?

Jeszcze tylko chciałam przekazać, że na Diabelskim Młynie w środę rozpoczęło się świetne wyzwanie - Dyktando Kartkowe! Koniecznie kliknijcie w banerek żeby je zobaczyć. Do wygrania nagrody!


Pozdrawiam i ściskam!


6 komentarzy:

  1. ślicznościowata :) delikatna i baaardzo wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna!!!
    A ja dalej nie potrafię zgrać zdjęć :/ buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miodzio! Ramka przepiękna, jak cała kartka zresztą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...