środa, 1 lutego 2012

Diabelska broszka



Nie ukrywam, że najbardziej lubię zabawy z papierem i kiedy mam zrobić coś mix-mediowego albo ogólnocraftowego to bardzo się stresuję, że nie podołam... tak było i tym razem, kiedy kochana ABily, którą zaprosiłyśmy z dziewczynami do naszego Diabelskiego Wyzwania, zapodała nam temat: zrobić broszkę, która będzie odzwierciedlała nasz charakter, styl, ulubione kolory, dodatki... niby nic takiego, ale głowiłam się długo! I w końcu powstało to:


Kokardki bardzo lubię, a jeszcze bardziej kolor czerwony i materiały w paski.. więc można powiedzieć, że ta broszka jest w 100% MOJA :) Dodałam trochę organzy i kwiatka, bo jednak romantyczna dusza we mnie siedzi :)

Zapraszam na wyzwanie, bo to świetna zabawa, a na dodatek do wygrania jest bon na 50 zł do Scrap Pasji!

Ściskam!

2 komentarze:

  1. nie zostalo Ci jeszcze tego materiału? chętnie bym sobie zrobila podobną.Jeszcze ci nie mówilam ale bardzo mi się spodobala Twoja brozka:)I nie umarlaś od tego!
    Mam pytanie, dlaczego DT DM linkuje swoje prace pod postem, przeciez Wasze prace i tak są wymieniane w samym wyzwaniu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne broszkowe cv. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...