sobota, 25 lutego 2012

Life Is Good!

Dzisiaj kolejna praca z serii Projekt Wagi Ciężkiej. W tym tygodniu wygrałam ja, juhu!!! Szczerze mówiąc trochę oszukiwałam, bo byłam tak chora że prawie nie jadłam, więc kilogramy same się "stopiły" ;) Ale pewnie jak wyzdrowieję to wrócą i Tulipanka będzie święcić triumfy :D Na razie jednak - moje wyzwanie.

Wytyczne:
- LO
- bez użycia pasteli
- co najmniej 4 różne kolory

A oto mój (krzywulcowy) scrap:



Scrapa robiłam do mapki GoScrap.pl - świetna do takich kolorów!

Koniecznie zajrzyjcie też co wymyśliła Tulipanka - aż sama jestem ciekawa!

Miłego weekendu :)

6 komentarzy:

  1. Chciałam zrobić taki minimalistyczny ale nie wyszło :P

    Następnym razem możesz mi dać taką wytyczną :D

    A w Twoim explozja kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...