piątek, 4 listopada 2011

Urodzinowy kalendarzyk

Obiecywałam coś o szyciu, ale jednak jeszcze nie czas ;) Chociaż w dzisiejszej pracy przeszyć akurat nie brakuje! Na Diabelskim Młynie comiesięczne Diabelskie Wyzwanie, tym razem zresztą mojego pomysłu - robimy urodzinowe kalendarze! Nieważny rozmiar, forma, styl - ważne, żeby starczył na lata i można było w nim zapisywać urodziny.

Ja zrobiłam mały kalendarzyk na bazie korkowych podkładek pod kubki. Może stać, może wisieć, może nawet siedzieć w torebce jako mały podręczny przypominacz.










Zachęcam do zrobienia swojego kalendarzyka! Zanim zaczniecie, podejrzyjcie jeszcze prace reszty naszego zespołu - są boskie! Macie czas do 16 listopada!

8 komentarzy:

  1. Świetny jest! taki kolorowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy mi się zdaje,czy bazą dla tego kalendarza jest korek albo coś korkopodobnego? jeśli tak, to jak zrobiłąs dziurki?poszczegołne stronki wygladaja na dosyć grube w przekroju...a moze to tylko tak wygląda w zbliżeniu???

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, tak jak napisałam w poście (:P), bazą są korkowe podstawki. A dziurki zrobiłam dziurkaczem, mam taki nieco większy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój kalendarzowy przypominacz:)
    Pozdrawiam xoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pozytywny klimat ma ten kalendarzyk! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej no co...krzywo mi się przeczytało...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...