poniedziałek, 24 października 2011

Zaległości nadrabiam...

Ostatnio przez 6 dni nie miałam internetu, co zaowocowało kilkoma pracami, bo w końcu nic mnie od skrapowania nie odciągało ;) Ale najpierw muszę pokazac kilka zaległych rzeczy.

Na początek lift kartki Brises na Diabelski Młyn - niestety wyzwanie kończy się już jutro, ale może jeszcze zdążycie coś zrobić? Można wybrać jedną z dwóch kartek do zliftowania, albo machnąć od razu dwie :) Ja zrobiłam taką:



Tę kopertówkę zrobiłam natomiast na bodajże sierpniowy ślub kuzynki mojego C. i totalnie zapomniałam pokazać na blogu. W środku aż trzy karty na życzenia, bo kartka była "zbiorcza" od całej rodziny, która ma trzy "pododdziały" ;)



I tyle na razie! Już niedługo kolejne zaległości, tym razem będzie coś o szyciu ;)

Miłego dnia!

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...