środa, 5 października 2011

Jesiennie i przytulnie :)

Przyznajcie, trochę już Wam się chce prawdziwej jesieni, prawda? Bo mnie tak! Wieczory pod ciepłym kocykiem, herbata z miodem, palące się świeczki... No właśnie, a propos świeczek - na Diabelskim Młynie od dzisiaj nowe Diabelskie Wyzwanie, robimy jesienną latarenkę/lampion. Ja kupiłam swojego twora za grosze, przemalowałam, dodałam motywy jesienne (a nawet trochę zimowe!) i tadam!


Już dzisiaj zapaliłam świeczkę w mojej latarence, bo za oknem deszcz i wiatr, brrr. Zapraszam na wyzwanie (do 19 października)!!!

5 komentarzy:

  1. Przytulny lampionik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł! Śliczny lampionik zmajstrowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie...ja dziś jestem, że jesień na nie.

    Śliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lampion!!!
    Bardzo pomysłowy :D
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...