środa, 13 kwietnia 2011

Wyzwaniowo

Wczoraj na Scrapujących Polkach zaczęło się bardzo ciekawe wyzwanie kartkowe - do wykonania bazy należy użyć borderów albo dekoracyjnych nożyczek. Mnie od razu wpadł do głowy motyw morza, nad którym ostatnio co weekend dużo przebywam :)

Dzisiaj natomiast zaczęło się nowe wyzwanie kartkowo-liftowe w Diabelskim Młynie - do zliftowania jest cudowna, wielkanocna kartka Enczy. Ja zinterpretowałam ją tak:


I jeszcze na koniec pokazuję pseudo-vintage'ową (bo ja się na vintagu totalnie nie znam!) zakładkę, którą w zeszły weekend podarowałam ABily jako mały prezent urodzinowy.


Miłego dnia Wam życzę!

5 komentarzy:

  1. Kartki słodkie, a zakładka fajna, taka graficzna wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z jajcami wyszła super, prawie że pastelowa! Świetnie obmyśliłaś jak wyeksponować motyw morza na tej drugiej:)A zakladeczka...phi...taka sobie:)A serio jest świetna, mam ją przy sobie i właśnie używam z moim poketowym wydaniem Roku w Prowansji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy! Kartka z morzem najcudniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prace, a morza zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...