środa, 6 kwietnia 2011

Njusy

Ostatnio jakoś się nie składa, żebym przysiadła i zmajstrowała jakiś post tutaj, za co przepraszam i obiecuję poprawę! W pewnym stopniu jest to chyba wina tego, że zaczęłam nowy blog i jak na początki przystało, ciągle tam zaglądam :P

Ale do rzeczy - kilka dni temu zostałam jedną z nowych projektantek w Diabelskim Młynie! Zaszczyt to dla mnie wielki, móc pracować z tak zdolnymi i kochanymi scraperkami jak Agnieszka Be, Magda Polakow, Karmeleiro, Bajjka, Tulipanka i Noami - to już przy kolejnym projekcie, bo przecież razem zasiadamy też w zespole Scrapujących Polek :)


Dzisiaj ruszyło Diabelskie Wyzwanie na koszyczek wielkanocny. Niby nic trudnego, ale dla mnie cokolwiek co nie jest LOsem albo kartką stanowi duży problem! Ale jest, zrobiłam i Was też gorąco zachęcam!

Oprócz tego powstała ostatnio taka prosta kartelucha, całkowicie nietematyczna, niewyzwaniowa i niespecjalnie urodziwa ;D


To tyle na dziś i obiecuję, że niedługo będzie więcej ;)

5 komentarzy:

  1. nareszcie wpis u Ciebie :)) super koszyczek a kartka boooska! lecę sprawdzić, co tam za blog zmajstrowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteś ba, nawet mnie nie zaprosiłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki kochane!
    @ABily, gdzie Cię kochana nie zaprosiłam? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sweet koszyk:D dobrze widzieć wpis u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...