piątek, 4 lutego 2011

Miłosne wyznania

Wiecie co ostatnio odkryłam? Że tak się przyzwyczaiłam do robienia prac na wyzwania, że nie robię już nic dla zwykłej przyjemności! Pomyślałam, że muszę to koniecznie zmienić, a że jedna ze ścian w naszym salonie potrzebuje jakiejś ozdoby, skleciłam skrapiszcze:


Ale wyzwań nadal sobie nie daruję! Szczególnie, że na Polkach od wtorku mamy kartkowe wyzwanie walentynkowe, na które serdecznie zapraszam :) Moja kartka przedstawia się tak:


Ściskam Was w to wietrzne popołudnie i dziękuję za odwiedziny!

8 komentarzy:

  1. Ooo jak romantycznie się zrobiło :D
    Zdjęcie świetne - mój małż nie lubi zdjęć więc ja zawsze mam problem ze zdjęciami do scrapów :/
    A co do scrapa to cóż - podoba mi się jak zwykle. Ty wiesz, że ja lubię Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap. Taki.. szczęśliwy :) Bardzo podoba mi się gra papieru, szczególnie tego w serduszka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super scrap. A zdjecie bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...