sobota, 8 stycznia 2011

Włosy, farby i nowa muzyka :)

Co prawda nowy rok nie przyniósł mi tyle pomysłów i weny co niektórym (tak, Tulipanko, na Ciebie patrzę!), ale mamy 8 stycznia, a ja zrobiłam już 3 LOsy i jedną kartkę, więc jestem z siebie dumna! No właśnie, z siebie tak, z prac mniej... ale cóż poradzić, talentu na bazarze nie kupię :D

Dzisiaj wszystko inspirowane cudownymi Skrapującymi Polkami, do których zapraszam wszystkich, którzy jeszcze nie dołączyli.

Ten LO zrobiony jest na podstawie mapki Mirabeel, którą można zobaczyć tu. Papier to ILSowy About Spring, za którym szaleję.

Druga praca jest na wyzwanie Mumkii. Bazowe kolory pod foto i patyczki nanosiłam kartą kredytową - polecam, ciekawy efekt!


A tak nieskrapowo - czy znacie to uczucie, kiedy odkrywacie nową muzykę i od razu wiecie, że zostanie z Wami na długo, bo to jest to, czego właśnie Wam w tym momencie potrzeba? Ja dostałam wczoraj objawienia słuchając po raz pierwszy płyty Mumford and Sons i przysięgam Wam, że ja, która zazwyczaj nie może usiedzieć w miejscu przez 5 minut, wczoraj leżałam przy zgaszonym świetle i słuchałam tej muzyki przez długie godziny. Gościu ma dokładnie taki głos jaki kocham - coś pomiędzy Adamem Duritzem z Counting Crows, Davem Matthewsem a Eddiem Vedderem z Pearl Jam. Nie wiem nawet którą piosenkę Wam tu wrzucić, bo każda ma w sobie coś niesamowitego!





i moja ulubiona (szczególnie końcówka):




Tym melancholijnym akcentem kończę ten długi post, życząc Wam miłej soboty :)

5 komentarzy:

  1. swietne scrapy!!! w kazdym kolorze wlosow Ci jest do twarzy:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli jaki kolor teraz nosisz???gratuluje wzmozonej weny no i wogole milej soboty w kinie.PS.ten band(the cave) slyszlam wielokrotnie w radio ale nikt nie byl w stanie mi podac nazwy...a tu prosze na talerzu od ciebie...:)masz racje co do glosow-fantastyczny mix, ja z kolei odkrylam w tym roku White Lies i rowniez przepadlam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki dziewczyny!
    @ABily: teraz mam akurat ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć Aniu :D Zainteresowałaś mnie muzyką, chyba ściągnę bo coś ostatnio cierpię na brak nowych dźwięków :)

    Jako, że nie jestem w temacie, to zapytam co to jest ten LO? :) Chodzi o layout czy o coś innego? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Magda, fajnie, że tu przybyłaś! :)

    LO to layout, czyli skrap - zazwyczaj na papierze 30x30, ale może być też mniejszy format, z fotkami, tytułem i jakimiś ozdobnikami - ot, żeby zatrzymać wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...