piątek, 21 stycznia 2011

Prezenty!

Zobaczcie jaki mam piękny nowy nagłówek! To sprawka kochanej Danieli, która specjalnie dla mnie nachlapała takie cudeńko :) Dziękuję! :*

Nie mogę ostatnio jakoś znaleźć chwili żeby przysiąść i poskrapować, poza tym chyba wena mnie opuściła... ale kilka dni temu musiałam, po prostu musiałam przysiąść i zrobić prezent na urodziny Noami (jutro!). Scrap jest już w rękach solenizantki, więc mogę pokazać.


Kilka dni temu powstały też kartki na Dzień Babci i Dziadka. Jedna babcio-dziadkowa, druga tylko dziadkowa.


Druga karteczka powstała na wyzwanie na Polkach, które już się dawno skończyło, haha, ale i tak zapraszam Was na portal, bo codziennie dzieje się tam coś nowego :)

2 komentarze:

  1. dziekuje kochana za tego pieknego scrapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    niespodzianka to byla wielka
    dostac cos tak cudowenego
    buzka wielka:********

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ukrywasz ten brak weny! Kartki są śliczne!Ta dla dziadka jest taka "dziadkowa"! :)
    I scrap też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...