poniedziałek, 3 stycznia 2011

Noworoczne lifty

Oj, dłuuuugo mnie tu nie było! Spędziłam kilka tygodni w Polsce, a po powrocie nawet nie miałam kiedy ruszyć przydasi... ale już jestem, zwarta i gotowa do ataku w tym nowym roku. Życzę Wam, żeby się w nim dużo działo!!

Na ostatnią chwilę zrobiłam dziś lifty na konkurs ILS, bo chętnie przygarnęłabym 2,5 kilo papierów!!! Tak więc wrzucam zdjęcia i mocno trzymam kciuki :)

Lift cudownej kartki Enczy:

Lift pięknego scrapa Anny Marii:


Zauważam u siebie niepokojące zainteresowanie pastelami i połączniem różu z niebieskim. Mam nadzieję, że mi tak nie zostanie! ;)

A już niedługo u mnie CANDY! Stay tuned :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne prace. Czemu miałoby Ci tak nie zostać? Ja jestem za! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie :) Mnie też się to połączenie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj fajne polaczenia kolorow, moich ulubionych:) nie odrzucajc ich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. róż ruless:)
    co oznacza cyfra 2 w pierwszym scrapie?

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 to tyle ile latek ma ILS :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...