środa, 26 stycznia 2011

Postanowienia

Ja jak zwykle spóźniona! Wyzwanie na portalu Polki Scrapują, na które zrobiłam tę pracę, trwa już od zeszłego piątku, ale ja dopiero teraz mam czas pokazać foto. Miały być postanowienia noworoczne, a że moje są bardzo osobiste, ukryłam je na tagach za zdjęciem.


Zapraszam do brania udziału w tym wyzwaniu, macie jeszcze czas do jutra do północy!

A tak w ogóle to mam już dość zimy, a przede wszystkim zimna i braku słońca, dlatego musiałam na poprawę humoru złożyć sobie dziś kolorową, letnią mozaikę :)
1. The long hot summer just passed me by, 2. The sun rises, 3. Waiting For Lift Off, 4. a prayer on a bridge

Komentującym bardzo dziękuję, a tylko zerkających proszę o odezwanie się czasami! Nie musicie chwalić ;), tylko po prostu pokażcie, że jesteście - zawsze chętnie poznaję nowe osoby, blogi i natycham się nowymi pracami :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kontarsty, czerń z tymi kolorami- miód:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no jestem ciekawa tych postanowien, moze jutro uchylisz rąbka:)Bardzo lubie to Twoje zdjecie, i tez musze sie dobrze wpatrzyc bym mogła cię cie rozpoznać bez trudu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę Ci spełnienia tych wszystkich postanowień :)A scrap bardzo mi się podoba - lubię Twoje scrapy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj mi też bardzo brakuje słońca...;) Podoba mi się ta czerń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zdjęcia mnie urzekły, morze kiedyś uda mi się odwiedzić Holandię, myślę o tym już od dawna, ale ciągle coś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna mozaika! Mi też tak bardzo brakuje słońca i ciepła! :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...