środa, 10 listopada 2010

Urodzinowo i świątecznie

Wczoraj zostałam zasypana prezentami :) Najpierw wyciągnęłam ze skrzynki te oto cuda od ABily - na tego ptaszora nawet się zapisałam na Jej candy! :) Dziękuję Agatko raz jeszcze!



Potem przyjechała do mnie Tulipanka i obdarowała mnie pięknym notesikiem i bonem do naszego ulubionego holenderskiego skrapowego sklepu! Dziękuję :*

A spotkałyśmy się, żeby robić kartki świąteczne, bo sama bym się za nie nie zabrała! Zrobiłyśmy niezły bałagan:


Kartek zrobiłam aż siedem! Ja tam się na kartkach nie znam, specjalistką nie jestem, więc są jakie są :P Jeszcze nie mają napisów, więc nie są dokończone.





I to tyle na dziś - życzę Wam wszystkim pogodnego dnia!

4 komentarze:

  1. prezenty bombowe, gratulacje :):)

    I Ty mówisz, że nie kartkujesz??? wstydź się!!! cuda natworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, masa kartek! dałyście czasu Dziewczyny!!! a jakie piękne prezenty dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. No bon mam nadzieję, że już wykorzystany :D
    A w przyszłym tygodniu dalszy ciąg karteczkowania świątecznego - obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są piękne! Jesteś zbyt skromna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...