piątek, 12 listopada 2010

Nadrabiam zaległości

Sama nie wierzę, ale znów zrobiłam kartkę! Ale okazja jest specjalna, bo moja kochana Babcia obchodzi niedługo 70. urodziny. Oczywiście kartka bardzo prosta, bo ja nadal upieram się, że kartkowanie to nie moja broszka.


Poza tym - kolejne strony z listopadowego artjournala. Przyznam się bez bicia, że wczoraj robiłam strony z 9 i 10 listopada, ale chyba najważniejsze, że zaległości zostały nadrobione :)



Poniższą, dzisiejszą stronę już darzę szczególnym sentymentem - kto wie ten wie dlaczego :)

4 komentarze:

  1. o to ja zdrówka życze babci, karta bardzo ładna, tak prościutka(jak dla mnie), delikatna i ten ptasiorek ...fiu...fiu...twoje zapiski nie komentuje bo są tylko Twoje...jednakże 3mam kciuki za Twoje listopadowe postanowienie...a teraz chwal się ...impreza urodzinowa była? dużo prezentów dostala???

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego trzeba spróbować, a Tobie to kartkowanie wychodzi fantastycznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ABily: dzięki! urodzinowa była tylko kolacja przy świecach, a po prezenty za chwilkę jadę do Ikei :)

    @Bajjka: dzięki kochana, ja w sumie zaczynałam od kartek, ale jak teraz na nie patrzę, toooo... fuj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie Twoje artżurnalowanie i Twoje pismo- boskie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...