sobota, 30 października 2010

Kolczyki i taśmy

Dwa dni temu nawiedziłam Tulipankę, która tym razem pokazała mi jak robić biżuterię. Wciągające! Mam zamiar sama zacząć :) Oczywiście cały dzień przegadałyśmy, więc zrobiłam tylko 3 pary kolczyków:


I muszę, po prostu muszę pochwalić się Wam moją wczorajszą zdobyczą. Myślałam że dostanę zawału, kiedy w outlecie znalazłam kolorowe taśmy maskujące! I to za 50 centów za sztukę! Uwielbiam takie znaleziska :)


A teraz czas wracać do sobotnich obowiązków - sprzątania, gotowania, robienia muffinek... :) Miłej soboty!

4 komentarze:

  1. osz ty! ale taśmy!!! zazdraszczam jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znalezisko super, ale kolczyków bardziej zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, ze miałyście bardzo udany twórczy dzień!!!
    a i taśmy czadowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekna bizuuu ja tez takie chce miec scarby :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...