środa, 8 września 2010

Zakupowe szaleństwo

Od kilku dni jestem w Polsce, więc mam związane ręce jeśli chodzi o jakiekolwiek tworzenie - zero przydasi i mało czasu, bo wiadomo, tysiąc rzeczy do załatwienia i ludzi do odwiedzenia. Nie mogę się już doczekać kiedy wrócę do mojego scrapowego pokoju, w którym notabene nie ma już miejsca na nowe rzeczy :P

No właśnie... w ostatni czwartek wybrałam się z Noami i Tulipanką na targi w Utrechcie i upolowałam takie oto pyszności:


... a to wszystko za jedyne 30 Euro (gdzie normalnie za jeden stempelek trzebaby było zapłacić 15 Euro). Najbardziej jestem zadowolona z cudnego stempelka:



... 5000 literek:


i papierów:

Ogólnie targi uważam za bardzo udane, szczególnie że spędziłam trochę czasu z dziewczynami. Już nie mogę się doczekać kolejnego razu! Obszerne relacje ze spotkania można znaleźć tu oraz tutaj.

6 komentarzy:

  1. Ależ wspaniałe zakupy aż ślinka leci i jest troszkę zazdrości :

    OdpowiedzUsuń
  2. zakupy naprawdę super! ja ostatnio też kupiłam parę nowych rzeczy do scrapa, ale w sklepie internetowym. no i jest tego zdecydowanie mniej, a koszt zbliżony po przeliczeniu do twojego.. eh.. :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak to były zakupy :) Kiedy następne? :) No i wracaj szybciutko bo trzeba jakieś spotkanko zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow zazdroszczę takich zakupów!!
    Zapraszam Cię do zabawy
    http://dziesci-lat.blogspot.com/2010/09/co-ja-lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy przecudne. Kupowanie przez internet jednak odbiera całą przyjemność z oglądania, dotykania. Targi super, fajnie byłoby się na takowych znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Prześliczne przydasie! Zazdroszczę takich zakupów i w dodatku niedrogich!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...