czwartek, 12 sierpnia 2010

Wymiankowe cuda i Fimoląg ;)

Dzisiaj zapukał do mnie listonosz ze słodką przesyłką od Ani z okazji wymianki zorganizowanej przez Paulinę. Ania przesłała mi 2 pary przepięknych szydełkowych kolczyków i niesamowity pokrowiec na komórkę - a to wszystko w brązach!


Dziękuję Ci Aniu barrrdzo gorąco :) Moja komórka już mieszka w pokrowcu, a mieści się tam perfekcyjnie, co nie zdarza się często, bo jest ogromna :P

Z innych newsów - z ciekawości zakupiłam dziś mały komplecik modeliny Fimo i nie mogłam się powstrzymać, żeby zrobić coś słodkiego - niemalże w dosłownym tego słowa znaczeniu. Oto mój pierwszy Fimoląg:


Teraz muszę tylko poćwiczyć warsztat :)

4 komentarze:

  1. Ładne kolczyki dostałaś!
    Fimoloąg bardzo smaczny...aż dostałam ślinotoku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki! poczekaj aż zobaczysz resztę :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...