czwartek, 2 lipca 2015

Dwa życia jednego zdjęcia.

Nie wiem czy też tak macie, ale ja kiedy zrobię jakieś fajne zdjęcie to potrafię męczyć je kilka razy na LOsach.

To akurat książkowo-czekoladowo-kawowe powstało do mojej serii PRZECZYTANE/OBEJRZANE i tak jakoś się stało, że użyłam go w ostatnich czasach co najmniej dwa razy.

Raz żeby opisać jak bardzo kocham swoje życie, a raczej te jego momenty kiedy mogę usiąść z książką, napić się kawy i czasami (tylko czasami!) podgryźć kawałek czekolady:




Drugi layout to już typowa pochwała książek, czyli mój temat numer jeden. No ale co miałam innego wymyślić na wyzwanie pod tytułem "Twoje hobby", gdzie nie można było nawiązać do scrapowania? :P




I tak właśnie - dwa życia jednego zdjęcia.
Wy też macie swoich fotoulubieców, których ciągle katujecie? ;)

1 komentarz:

  1. jejku, piękne te miętuski! Chlapanie na pierwszym mi się barrrdzo podoba! A wiesz co, ostatnio staram się używać różnych fotek, ale kiedyś też tak miałam, że katowałam w kółko to samo :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...