czwartek, 12 lutego 2015

Nowe i stare

Uff, w końcu mam chwilę, żeby usiąść i napisac tego posta, bo siedział w roboczych już od 5 dni! Ale teraz niestety moim priorytetem jest nie blog, ale dom, który powoli staje się zamieszkiwalny. Jeszcze tylko ze 2 miesiące i pewnie zejdzie z mojej listy priorytetów :)

A tymczasem... pastele!
Zdjęcie nie oddaje urody tej kartki, ale uwierzcie mi, jest słodko pastelowa i całkiem milutka :)
Powstała na to wyzwanie.



Druga praca jest znowu meeega stara, a konkretnie z lipcowego wyzwania na Diabelskim Młynie! Ale miałam nadrabiać pokazywanie staroci :)
I nie zwracajcie uwagi na moje przeróżowe poliki, moja drukarka trochę czasami dramatyzuje ;)


Tyle na dziś!
Dziękuję za odwiedziny i chętnie poczytam Wasze komentarze!

Ściskam,
Anniko

4 komentarze:

  1. Śliczne prace :)
    Druga bardzo mi się podoba - te chlapańce wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczka jest świetna, ma piękne kolorki <3
    a scrapa podziwiam za chlapidełka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...