niedziela, 1 lutego 2015

Dajcie mi wiosnę (albo najlepiej od razu lato)!

Wiecie co? Tęsknię już za wiosną! Żeby tu jeszcze u mnie jakaś zima była, to może byłoby mi lepiej, nie obraziłabym się za trochę skrzypiącego śniegu...a tutaj tylko robią nadzieję, rozsyłają maile, że jutro śnieżyce, pociągi nie będą jeździć, najlepiej z domu nie wychodzić, a wszystko kończy się na trzyminutowym gradzie, który pod wpływem +8 stopni topi się prawie od razu.
Tak więc - wiosny chcę...



Albo nie! Najlepiej od razu lato! Tak tak, cieplutkie lato, pikniki w parku, codziennie słońce, wieczory na plaży i może jeszcze jakieś wakacje w tropikach?


A jakie są Wasze pogodowe marzenia? ;)

8 komentarzy:

  1. Oj, tak, ja też chcę już wiosny! Świetne prace, LO - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. poproszę lato!!
    ten scrap to miazga po prostu, uwielbiam go pod każdym względem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poproszę ten okres przejściowy między wiosną a latem, kiedy jest już ciepło, słonecznie i soczyście zielono, ale w Krakowie nie ma jeszcze turystów ;)

    Superaśne LO! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, mądrze prawisz, okres przejściowy!
      i dzięki!

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...