niedziela, 25 stycznia 2015

Chlapańce

Hej!
Najpierw wielkie podziękowania za masę komentarzy pod ostatnim postem - tyle się o Was dowiedziałam! 

A dzisiaj chciałam pokazać Wam dwie prace o wspólnym mianowniku pod nazwą Ecoline :) Uwielbiam moje farbki, a najbardziej cenię sobie białą, która pozwala mi na tworzenie cudownie mlecznych i pastelowych odcieni, którymi chlapię bez przerwy!

Najpierw kartka na najnowsze wyzwanie ScrapMap:



Druga praca to layout, który zrobiłam wieki temu na jedno ze ScrapMapkowych wyzwań z -uwaga!- sierpnia zeszłego roku. No cóż ;) Motyw chlapania znowu przewodzi, plus Ecoliny wypełniły liczne strzałki :)


Idę chlapać dalej, miłej niedzieli!

6 komentarzy:

  1. hahaha, ale masz tempo nadrabiania :D
    ale i tak świetne te chlapańce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, tempo zastraszające :P ale w kolejnych tygodniach będę mogła tylko zaległe prace pokazywać (jak spakuję przydaśki), więc będzie dużo staroci :D

      Usuń
  2. a jeszce nie nie mam tych farbek ... Dlaczego?! efekty sa fantastyczne . Podziwiam
    i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie Evi, dlaczego? leć po nie! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam delikatne kropeczki od ecolin-przypominają takie kolorowe piegi;)
    Scrap jak zwykle rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piegi - świetne porównanie! :D
      dzięki Olu :*

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...