poniedziałek, 10 listopada 2014

30 PRZYDASI NA 30 URODZINY, czyli candy :)

Kochani Tuzaglądacze! 

Dzisiaj są moje urodziny, i to nie byle jakie, bo trzydzieste. Normalnie nie chwalę się tym publicznie, ale dzisiaj mam dla Was coś specjalnego, co może sprawi, że i Wy poczujecie się tak dobrze jak ja dziś :)

Wybrałam dla Was 30 przydasi, którymi chciałabym się z Wami podzielić:


Zasady rozdawajki są proste:
- dzielicie się informacją o candy na swoim blogu wstawiając powyższy banerek w pasku bocznym;
- wpisujecie się na dole w inlinkza (komentarze w tym poście nie będą brane pod uwagę przy losowaniu!);
- jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse, udostępnijcie także ten wpis z info o candy na FB;
- będzie mi również bardzo miło jeśli polubicie moją stronę na Facebooku :)

Na Wasze zgłoszenia czekam do 30 listopada do północy, a wyniki ogłoszę na początku grudnia.

Ściskam,
Anniko



14 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia urodzinowe :)) dla 30 od 30 ;) staję w kolejce jako pierwsza - jedynki szczęścia nie mają, ale ktos musi zacząć :)) wszystkiego najlepeszego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia urodzinowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycie zaczyna sie po 30-tce! Anniko,życzę Ci żeby przejście do grona 30-tek odbyło się radośnie i bez stresu. Ja przyznam bardzo przeżywałm "zmianę kodu", nie chciałam być aż taka dorosła... :)
    Serdecznosci.
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiek ,zazdroszczę bo moja 30 dawno już minęła :-) Ale i tak ją co roku obchodzę ;-))) Wszelkiej pomyślności w życiu osobistym ,zawodowym i twórczym :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia marzeń i niekończącej się weny :-)
    w rewanżu zapraszam po aniołka na fb https://www.facebook.com/papierowa.alejka/photos/a.938239806186883.1073741828.936251846385679/945573672120163/?type=1&theater :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do życzeń:) chociaż późno... Wszelkiej pomyślności życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Lepiej późno niż wcale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech spełniają się marzenia :) wszystkiego co najlepsze :) Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moje andrzejkowe candy http://dobrywiatr.blogspot.com/. Iga - rówieśniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat :)

    Czy jest możliwość wysyłki za granicę? Ja mieszkam w Anglii, więc nie wiem czy brać udział :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowia
    szczęścia
    i słodyczy!
    W te piękkne urodziny Dorota co ma kota ci życzy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...