poniedziałek, 27 października 2014

Trochę jakby romantycznie... [Kind of romantic...]

Kiedyś miałam takich parę miesięcy, że trochę odeszłam od swojego zwyczajowego stylu i wzięłam sie za delikatne kolory i koronki... potem mi przeszło i teraz niesamowicie trudno jest mi zrobić coś z koronką! 
Ale ostatnio dwie takie prace właśnie powstały.
Sometime ago I had a few months when I gave up my love for color and went for doily lace and pastels... then I stopped and went back to my usual style and now it's quite difficult for me to use lace on my cards!
But recently I've made two such cards.

One for a photo-inspired challenge at PWC:


I na dość już dawne wyzwanie ważkowe:
And another one for an old challenge:

I nawet mi się podobają! A Wam?
And I even like them! Do you?

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...