wtorek, 26 sierpnia 2014

Grillowanie na plaży - mini album [BBQ on the Beach - a mini album]

Dawno, dawno temu (okej, nie tak dawno, jedynie 1,5 miesiąca temu, ale pogodowo wydaje się, że lata świetlne temu!) zrobiliśmy sobie rodzinnego grilla na plaży i oczywiście go sfotografowałam :) Musiał z tego powstać mini album!
Long, long time ago (actually not that long, only 1,5 months ago, but qua weather it seems like it was ages ago!) we had a BBQ on the beach with the whole family and of course I was taking pictures :) I had to make a mini album!


Tutaj całość:
Here you can see all the pages:

Eh... lato. Niby jeszcze powinno być, ale jakoś go już nie czuc i trzeba się pocieszać wspomnieniami! Dzięki Bogu za mini albumy! ;)
Summer... it should still be here but somehow I can't feel it anymore and have to rely on memories only. Thank God for mini albums! ;)

A czy Wy oskrapowałyście już lato 2014?
Have you scrapbooked summer 2014 already?

6 komentarzy:

  1. ja nie miałabym co oscrapować, bo w zasadzie nigdzie nie byłam :P a album czaderski i idealny na teraz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdzie nie byłam! i nie będę... ale plażę mam całe szczęście 5km od domu :)

      Usuń
  2. Pełna radość, pięknie oprawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale czad!!! cudo album, a napisy idealnie dobrane do zdjęć, booomba!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fantastyczny albumik:)ty i ta Twoja ekipa:)pozazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam go, jest taki pozytywny :D i te boskie czarne napisy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...