środa, 5 lutego 2014

Z mocą tysiąca słońc [With the power of a thousand suns]

Za oknem może i szaro, ale w moim biurku zupełny miszmasz kolorowy! 
W tym momencie najwięcej czasu spędzam na Pintereście w poszukiwaniu inspiracji do nowego domu, więc nic dziwnego, że poniższe zdjęcie przemówiło do mnie z mocą tysiąca słońc :D
It might be grey outside, but my desk is full of colorful papers!
Right now I spend all my free time on Pinterest looking for inspiration for our new house, so no wonder that the picture below really spoke to me withthe power of a thousand suns :D


Wyłuskałam z niego takie kolory, które stały się paletą kolorystyczną do nowego wyzwania na Diabelskim Młynie:
I took out these colors from this photo and they are the color palette for the new DM challenge:



A ja znowu pracowałam z maską o której pisałam tutaj, tym razem z tuszem niebieskim i limonkowym. A reszta to typowe moje bazgroły :)
And I used my self-made stencil again, this time with lime and blue in. The rest is just my usual style :)



I jak tu się nie uśmiechać :)
Wam humory też tak dopisują?
How can you not smile at this? :) 
Are your spirits also as high as mine?


4 komentarze:

  1. świetna kartka! kolorki bardzo wiosenne i radosne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne połączenie kolorów. Osobiście uwielbiam zestawienia szarości z jakimś intensywnym żółtym albo fioletowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super kartka, bardzo mi sie podoba!!!
    Wow!
    Pozdrawiam, Karo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...