poniedziałek, 27 stycznia 2014

Pinspiracje - layouty z maskami [Pinspiration - layouts with stencils]

We wczorajszym poście pisałam, że sama robię sobie maski. Zawsze wydawało mi się, że maski wyglądają dobrze jedynie na bogatych LOsach z masą wywijasów i kwiatów, a na moje "uboższe", pochlapane totalnie się nie nadają. Pff, bzdura! Kiedy zaczęłam szukać na Pintereście inspiracji, znalazłam całą masę pięknych layoutów w moim guście z pięknie użytymi maskami! Zobaczcie sami:
In yesterday's post I wrote that I have just started making my own stencils. I always thought that stencils looked good only on these beautiful, flowery and swirly layouts, and on my "poorer" LO's they wouldn't look so good. Nonsense! when i started looking through Pinterest I found a bunch of great layouts in my taste with the use of stencils! Look:








To teraz lecę wycinać więcej i scrapować!
I'm off to making for stencils and scrapbooking now like, now!




2 komentarze:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...