niedziela, 26 stycznia 2014

Pierwsze LO w tym roku! [First LO this year!]

O mamo, to już niedziela! Ostatnio czas ucieka mi jak szalony, już koniec stycznia, a ja jeszcze nie zrobiłam w tym roku żadnego scrapa! Całe szczęście ostatnie wyzwanie na PWC wygrałam ja i postanowiłam zachęcić siebie i innych do oderwania się od kartkowej rutyny.
O my, it's Sunday already! Time's running away so fast, it's the end of January already and I still haven't made any layout! Luckily I won last week's PWC challenge so I decided to make myself and others forget about cards for a while and make something else.

I tak powstał ten szalony scrap z grudniowego wyjazdu do Kolonii z dwiema największymi wariatkami świata. Tak tęskniłam za kolorystycznym szaleństwem!
And so I made this LO about my December trip to Cologne with two of the craziest girls I know. And I missed colors like these!

layout scrapbooking blue pink
layout scrapbooking blue pink
layout scrapbooking blue pink

A maskę serduszkową wycięłam sobie wczoraj w nocy sama moją maszynką... że też wcześniej na to nie wpadłam!
The heart stencil idea came to me yesterday, I cut it out with my Silhouette machine... why haven't I thought of it earlier?



Będzie mi bardzo miło jeśli zostawicie po sobie komentarz!
I will be very happy if you leave me a comment below!

10 komentarzy:

  1. Super :) I same znajome twarze :*
    Z maszynką szalejesz... a co do scrapów to ja już jednego mam :) WOW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trzeba ją wykorzystywać żeby się nie zmarnowała!
      ale że ty już nawet jednego scrapa w tym roku zrobiłaś to wielkie wow :D

      Usuń
  2. To mi właśnie przypomniało, że ja też nie zrobiłam w tym roku żadnego scrapa! Ale jedyne, co przychodzi mi na myśl to scrap o prokrastyncji, więc nie wiem czy się godzi ;)

    Praca wyszła Ci świetnie - fajnie, że nie ma za dużo elementów i zdjęcie się nie "gubi" :) Super pomysł z maskami. Ja już dawno się nauczyłam, że metodą "chałupniczą" wychodzą często fajniejsze efekty niż z rzeczy "sklepowych" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to do roboty kochana! :) a prokrastynacja to bardzo ciekawy temat swoją drogą, sama bym takiego zrobiła!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. tak samo wesołe jak nasze mordki ;D

      Usuń
  4. ja już mam na koncie 5!
    Szkoda, że nie wszyscy mają taką wypasioną maszynkę :D świetny scrap!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osz Tyyyyyy, jak Ty to robisz? szkoła, sesja i 5 scrapów!

      Usuń
  5. heheh :) spoko pomysl z tymi maszynkowymi maskami :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe bardzo się cieszę że pomysł na maski się tak rozpowszechnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...