czwartek, 2 stycznia 2014

Jedno Małe Słówko na 2014 rok [One Little Word for 2014]

Hej, witajcie w nowym roku! Wybawiliście się w Sylwestra? Ja przywitałam nowy rok z grypą, w dresie na kanapie, ale dobry humor mnie nie opuszczał :)
Hey, welcome in the new year! How was your New Year's Eve? I welcomed 2014 with a flu, in pyjamas on the couch, but I didn't lose my good spirit :)

Pamiętacie mój post o Jednym Małym Słówku (One Little Word) na 2013 rok? Przez ostatnie dni długo myślałam nad nowym, które będzie moim hasłem na kolejne 12 miesięcy. Poprzednie, POZYTYWNA, przypominałam sobie o nim za każdym razem kiedy nachodziły mnie złe myśli i chociaż nie zawsze udawało mi się je wcielić życie, to jednak mogę z ręką na sercu powiedzieć, że w dużej mierze pomogło mi przetrwać ostatni szalony rok.
Remember my post about One Little Word for 2013 last year? For the past couple of days I've been thinking of a new one for this year. The previous one, POSITIVE, was with me at all times, especially when bad thoughts were coming to me and even though I didn't always live by it, I can honestly say that this word has helped me to survive this very crazy 2013.

W tym roku słowo nie przyszło do mnie tak łatwo jak ostatnio, na liście miałam dużo ciekawych propozycji, ale większość nie zgadzała się ze wszystkim, co sobie wymarzyłam na ten 2014 rok. W końcu wybrałam...
EXPLORE
Eksplorować, zgłębiać, badać, odkrywać, poznawać. 

Słowo, które zawiera w sobie tak dużo ważnych rzeczy. Bo w tym roku chcę poznawać ludzi, uczyć się nowych rzeczy, badać nowe grunty, zgłębiać nowe techniki i przede wszystkim odkryć w końcu kim jestem i czego chcę.
This year my word didn't come to be as easily, I had a lot of great ones on my list, but most of them didn't go well with all my dreams for this year. Finally I came up with EXPLORE. Explore, learn, seek, travel, inquire into something. This word has evertything I'm looking forward to this year. I want to meet new people, learn new things, travel to new places, search for new things to do and most of all explore who I really am and what I want. 

Założyłam sobie notatnik, w którym będę skrupulatnie zapisywać wszystkie swoje postępy w moich eksploracjach... taka motywacja zawsze się przydaje :)
I made myself a notebook to diligently describe all my explorations... it's a good motivation :)





A Wy, gdybyście mieli wybrać jedno słowo na ten rok, co by to było? Chętnie przeczytam o tym w komentarzach.
And if you were to choose one word for this year, what would it be? Let me know in the comments.

(Jeśli interesuje Was ten temat, to zapraszam przede wszystkim do Ali Edwards, ale piszą też o tym m.in. Antilight i Kasia WorQshop.)


10 komentarzy:

  1. Świetne słowo, jest na mojej liście 'to do'... Ja wybrałam POSITIVE. Chyba nie muszę wyjaśniać, jestem mistrzem narzekania, a nie mam na co! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super wybór, POSITIVE w tamtym roku bardzo się u mnie sprawdziło :)

      Usuń
  2. wow, gratuluję :) u mnie by się to nie sprawdziło :P a notesik, no mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam oj tam... jak się chce to się wszystko sprawdza! :*

      Usuń
  3. :)) bardzo motywujące słowo :) Moim jest ODWAGA bo potrzebuję jej wiele w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też by sie przydało odwagi, może za rok ;D świetne słowo.

      Usuń
  4. Moim zdecydowanie będzie CREATE - bo chciałabym zakrzywić czas, bym miała go więcej na robienie różnych moich rzeczy. Ale wybrać jedno słowo jest też trudno, więc gdzieś w tle pojawia sie drugie - SMILE. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CREATE było wysoko na mojej liście, dobry wybór! A o SMILE nigdy nie pomyślałam, a takie pozytywne! Powodzenia!

      Usuń
  5. fajne słowko :) i cudowny notes :D bardzo pozytywny :D trzymam kciuki, żeby odkrywanie Ci się udało :D
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...