wtorek, 7 stycznia 2014

Fiolet + pomarańcz = bomba! [Purple + orange = da bomb!]

Hej! Jak się macie tej wiosennej zimy? Ja tam nie narzekam na 10 stopni i słońce! Co prawda nie jest mi dane cieszyć sie z tego w pełni, bo wczoraj właśnie zaczęłam drugi tydzień chorowania, ale teraz będzie już tylko lepiej, prawda? 
Hey! How are you doing this springy winter? I won't complain - we have 10 degrees and sun! Well, I have been sick for 2 weeks now so I can't enjoy the weather as much as I wish I could, but now it's only going to get better, right?

GosiaK na PWC postawiła nam trudne zadanie - połączyć fiolet z pomarańczem. Dla mnie kosmos! Z braku prawdziwego fioletu użyłam chabrowego (niebieski wpadający w fiolet) i okazało się, że wyszło soczyście i wiosennie :)
GosiaK on our PWC challenge blog gave us a difficult task - to mix purple with orange. Abstract for me! Because I couldn't find good purple, I went for cornflower blue and it all turned out juicy and springy :)

kartka egzamin fiolet pomarańcz Anniko
kartka egzamin fiolet pomarańcz Anniko
kartka egzamin fiolet pomarańcz Anniko

Podoba Wam się to połączenie kolorów?
Do you like these colors together?


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...