środa, 18 września 2013

Wakacyjny relaks [Summertime relax]

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy - dawno nie było mapki ;) Na Scrapmap już od prawie tygodnia trwa nowe wyzwanie scrapowe, a ja jeszcze się nim tutaj nie pochwaliłam!
The big catching up game continues - it's time for a sketch again ;) On Scrapmap we've been playing around with a new LO sketch for almost a week now and I haven't told you about it yet!



Jest po prostu świetna! Użyłam do niej jedno z moich ulubionych zdjęć mojego męża (aaa, nadal się nie przyzwyczaiłam do tego, że mam męża!) z naszej wyprawy na Maderę. Jest bardzo letnie i chciałam, żeby całe LO było utrzymane w takim stylu.
It's really great! I used here one of my favorite pictures of my husband (gee, it's still so weird that I have a husband!) from our trip to Madeira. The photo is very summery and that's how I wanted my LO to turn out.




Papier wygrzebałam z czeluści moich zasobów, ale trafiłam w dziesiątkę - kolory są super!
I found the paper at the bottom of my stack, but it was a good find - the colors are awesome!

Miłego wieczora!
Have a good evening!

3 komentarze:

  1. I jest moje ulubione foto :**** scrap super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo tak, jest się czym chwalić! i scrapem, i mężem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...