poniedziałek, 30 września 2013

[So very happy!]

Jak dobrze być w domu i móc znowu siedzieć nad papierami kiedy tylko najdzie mnie ochota! Pierwsze co zrobiłam po tej długiej przerwie to LO do takiej mapki, którą skonstruowała AgnieszkaD na ScrapMap:
How good to be back home and be able to sit down to my paper projects whenever I like! First thing I made after this long break was a layout to this sketch made by AgnieszkaD for ScrapMap:


Jak dla mnie boska! Wzięłam foto z naszej podróży poślubnej i w dwadzieścia minut wszystko było gotowe - takie szybkie inspiracje lubię najbardziej :)
For me it's perfect! I took one of our honeymoon pictures and within 20 minutes I had a simple layout ready - I love such quick inspirations :)


I pomyśleć że jeszcze niedawno nie znosiłam niebieskiego w pracach...!
And to think that a few months ago I hated blue in my projects...!

Miłego poniedziałku i całego tygodnia!
Have a nice day and week!

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...