piątek, 2 sierpnia 2013

Ulubiona [My favorite]

Uwielbiam mapki - to już pisałam. Ale najbardziej na świecie uwielbiam proste mapki, do których można zrobić fajną kartkę w stylu clean & simple. I Justt (do której mam swoją drogą wielki sentyment, bo jej prace są esencją tego co najbardziej lubię w scrapbookingu i co sama wyznaję) zrobiła nam na ScrapMap taką mapkę:
I love sketches - I've written it here before. But what I love most is simple sketches, to which you can make a nice C&S card. And Justt (who, by the way, I feel particularly close to when it comes to scrapbooking style and therefore I love her) made a sketch just like this:



Jasne, mogłam dodać conieco do mapki, ale po co? Właśnie jej prostotę chciałam oddać jak najlepiej. I tak zrobiłam :)
Sure, I could have added things on top of the sketch, but why would I? The simplicity of it is exactly what I wanted to show. And so I did :)


I nieważne że ktoś powie, że to dwa papiery i jakieś wycinanki, to jest to co ja lubię najbardziej!
And I don't care if someone says it's just two pieces of paper and some cut-outs. I love it!

A Wy, czy lubicie takie bardzo proste kartki?
And do you like such simple cards?

3 komentarze:

  1. Świetna :) Może i bardzo prosta, ale kolor nadaje jej tego czegoś :D
    a proste kartki lubię bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo, ale nie potrafię robić ;) Bo to wielka sztuka w minimum dodatków uzyskać maksymalny efekt :/ A Tobie się udało :) Piękna kartka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa, moja kochana! :) do takiej perfekcji w c&s jeszcze mi bardzo daleko! uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...