sobota, 27 lipca 2013

LO słodkie jak cukierek [Sweet like candy LO]

Hej!  Na ScrapMap tym tygodniu króluje taka mapka Oli:
Hey! On ScrapMap we're working with Ola's sketch:
Oczywiście byłabym sobą, gdybym nie zinterpretowała jej po swojemu :) Doszłam do wniosku, że nigdy jeszcze nie robiłam ecolinami nic oprócz chlapania i wmawiałam sobie, że to dlatego że mam niezbyt ciekawe kolory (żółty, zielony, niebieski, czerwony i czarny). Ale heloł, przecież można je ze sobą mieszać! Czerwień + niebieski + duuuużo wody i zrobiło się bardzo cukierkowo:
Of course I wouldn't be myself if I didn't interpret it my own way :) I realized that I never used ecolines for anything else than splatters, thinking that the colors I have are crappy (yellow, green, blue, red and black). But hello, you can mix paint! Red + blue + tons of water and I got this candy-colored layout:


I oczywiście nadal męczę foty z naszej sesji zdjęciowej (a potem będę robić prace ze ślubnymi pewnie!).
Yes, I'm still making everything with our loveshoot photos (and later I'll be using the wedding pictures of course!).

I jak? Nie za słodko? ;)
Isn't it a bit TOO sweet? ;)

4 komentarze:

  1. niesamowity! świetnie pomieszałaś te ferby, kolory bomba! baaaardzo mi się podoba, najbardziej z całej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja inspiracja jest przepiękna! dokładnie, przejścia farb są zjawiskowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och rajuu, jakie piękne tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie wyszło ;) cudowny kolor Ci wyszedł :) koniecznie baw się więcej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...