środa, 3 lipca 2013

Ślubne inspiracje [Wedding inspirations]

Hej! Zdradzę Wam mój mały sekret - dokładnie za miesiąc wychodzę za mąż :) Stąd ten życiowy młyn u mnie ostatnio i niestety robi się coraz gęściej, przez co też moje scrapowanie i posty na blogu są rzadkością... ale pomyślałam, że podzielę się z Wami kilkoma zdjęciami, które służyły mi (lub być może posłużą) za inspirację na mój własny ślub - czy ślub już za Wami, czy przed Wami, na pewno coś Wam wpadnie w oko ;)
Hey! I'll tell you my little secret - I'm getting married in exactly one month :) That's why I've been so busy lately and honestly, it's getting worse. That's also why I've been doing much less scrapbooking and blogging. But I thought that I'll share here with you a couple of pictures that have inspired me (or will maybe inspire me) on my wedding journey. Whether you're already married or not yet married, I'm sure you'll find something for yourself here ;)


Po pierwsze i najważniejsze - suknia ślubna! Moja jeszcze się szyje, ale jest podobna do tej:
First and foremost - the wedding dress! Mine is still being made, but it's based off of this one:



Makijaż - coś w stylu Adele, czyli różane klimaty i mocna kreska...
Make up - I want something Adele-like, so rosy and thick eyeliner...



Elegancki tort...
Elegant cake...


... z małą niespodzianką w środku :)
... with a little surprise inside :)


Jako dekorację na pewno zrobimy pompony...
As a decoration, I will definitely make these pompoms...


... i takie sercowe girlandy...
... and such heart garlands...



Zamiast księgi gości będzie drzewo z odciskami palców...
Instead of a guestbook we will have a thumbprint tree...



... oraz mała ankieta...
... and a little survey...


Co do kwiatów... mam zamiar sama zrobić własny bukiet, więc dużo zależy od tego co zastanę w sklepach, ale ogólny zamysł kolorystyczny jest różowo-brzoskwiniowo-biały:
When it comes to flowers... I hope to make my own bouquet so it really depends on what I find in shops on the day self, but the main color idea is pale pink-pale peach-white:



W większości są to na razie pomysły, mam nadzieję że wszystko uda mi się wcielić w życie! Po moim ślubie na pewno pokażę Wam kilka zdjęć i sami zobaczycie czy i jak użyłam tych inspiracji :)
For the most part these are only ideas for now, I hope I can make them come true! After my wedding I'll definitely show you what and how I used on my wedding day :)

16 komentarzy:

  1. o rany!! wymarzony ślub!! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, żeby wszystko udało się tak, jak sobie wymarzyłaś :) Ale nawet jak coś wyjdzie inaczej - to i tak będzie najpiękniejszy dzień w życiu :) Czego Ci z całego serca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana! masz rację, i tak będzie dobrze :)

      Usuń
  3. Piękności się szykują :) Ściskam mocno kciuki! Jak najmniej nerwów przez ten miesiąc, a jak najwięcej szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! z tymi nerwami to na razie jest ok, ale pewnie jeszcze przyjdą :D

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za przygotowania :) Ja jestem świeżo tzn. 5 tygodni po :) Inspiracje wspaniałe - też miałam drzewo i ankietę :) uśmiałam się czytając niektóre wypowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ulala, to gratulacje dla Ciebie! ja też mam nadzieję że ludzie nam coś ciekawego w ankiecie napiszą :)

      Usuń
  5. Niech się spełni!!!! :* Drzewo odciskowe jest super :) Kolory wybrałaś cudowne :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!!! ale inspiracje są super po prostu! makijaż genialny! pomysł z serduchami i ankietą też :)) i wszystkiego naj! i wymarzonego ślubu! i w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, kochana, gratulacje! To już niedługo a przygotowałaś się perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale świetne pomysły :) szczególnie z tym drzewem z odcisków palców ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, jakie sliczne zamysly!!! czuje sie jakbym brala udzial w przygotowaniach patrzac na Twoje zamysly...:) suknia fantastyczna!!!!!!!taka romantyczna :) tylko twoich ulubionych zyg zakow niebieskawych brakuje :P hahah :) dziekuje za te emocje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w przygotowaniach i żeby wszystko wyszło tak jak sobie wymarzyłaś:)
    A pomysł na odciski palców jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...