niedziela, 30 czerwca 2013

Letnia mapka [Summery sketch]

Hej! Tym razem mam do pokazania layout który zrobiłam do kolejnej mapki w ScrapMap:
Hey! This time I'm coming with an LO that I made to this sketch from ScrapMap:




Kiedy parę tygodni temu robiłam foty mojej pięknej młodszej siostry, wiedziałam już że muszę je oskrapować! Papierki Color Hills na pewno w tym pomogły :) Tym razem pokusiłam się na format 20x20cm, jakoś wcześniej nigdy go nie próbowałam. Fakt, trochę trudno się ze wszystkim zmieścić w takim rozmiarze, ale da się, da! :)
When I was taking pictures of my beautiful younger sisters a couple of weeks ago I already knew I would have to make something with them! Color Hills papers helped a lot :) This time I decided for 20x20cm format, which I've never tried before. So, okay, I had a feeling that I might not fit in this small space, but it IS possible! :)



Prawdziwie letni klimat, uwielbiam taki :) Może skusicie się na tę mapkę? Można wygrać papierki Color Hills :)
It turned out very summery, I love it! Maybe you can also create something to this sketch? Papers from Color Hills are waiting for you!

3 komentarze:

  1. zdjęcie bomba ♥ i skrap też, taki pozytywny i leciutki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne, energetyczne LO :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...