sobota, 13 lipca 2013

[Do more of what makes you happy]

Hej! Tak sobie dzisiaj myślałam, że niby powinniśmy zawsze scrapować z własnej nieprzymuszonej woli, ale gdyby tak naprawdę miało być, to robiłabym pewnie coś raz na miesiąc! I za to właśnie uwielbiam wszystkie moje DT - że dają mi kopa do pracy! Szczególnie kiedy trzeba zrobić LO, które naprawdę sprawiają mi wiele radości, a jednak sama się nigdy nie mogę za nie wziąć. Ale w tym tygodniu z pomocą przyszła mi mapka ScrapMap:
Hey! I've been thinking today - we should always do our crafts only when we feel like it, but if it were like this, I would probably only make something once a month! That's why I love all my DT's - they give me a gentle push to keep going! Especially when it comes to LO's, which I really like making, but never get around to doing. But this week at Scrapmap we're working with this sketch:


Do zgarnięcia w wyzwaniu są papiery Scrap&Me na których pracowałyśmy. Moja interpretacja wygląda tak:
In the challenge you can win Scrap&Me papers that we were working on. That's my interpretation of the sketch:



A jak to jest u Was? Czy bez wyzwań skrapowałybyście regularnie?
And how is it with you guys? Would you scrapbook regularly if it wasn't for challenges?

2 komentarze:

  1. o tal, zdecydowanie terminy to dobry sposób na regularne scrapowanie :D
    a scrap mega, najulubieńszy mój z edycji!

    OdpowiedzUsuń
  2. OO, jaki fajny! no i zdjęcie czadowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...