piątek, 14 czerwca 2013

[Pique-nique]

Przyznaję, że trochę ostatnio nie nadążam za życiem :P Project Life leży nietknięty od wielu tygodni, nad czym bardzo ubolewam, ale cóż - są rzeczy ważne i ważniejsze. Na razie większość czasu zajmują mi przygotowania przedślubne, ale już sobie obiecuję że zaraz po tym na pewno wrócę do regularnego blogowania i scrapowania! :)
I admit it, I can't quite catch up with life lately. I haven't done Project Life in ages it seems, which makes me very sad, but right now I have different priorities. Most of my time I spend on preparing for my wedding and all the stuff around it, but after it happens I am definitely coming bac to regular blogging and scrapbooking! :)

Dziś pokazuję Wam moje najnowsze LO do takiej fenomenalnej mapki Justt na ScrapMap:
Today I'd like to show you my newest layout that I made to Justt's awesome sketch over at ScrapMap:


A moja praca wygląda tak:
And this is my LO:


Ach, uwielbiam takie soczyste kolory i te (bardzo stare!) papiery Basic Grey!
I love such juicy colors and these (very old!) Basic Grey papers!

Have a great day everybody!
Miłego dnia wszystkim!

7 komentarzy:

  1. ale energetyczny :) bardzo mi się podoba :)
    trzymam kciuki za przygotowania, przed jest mnóstwo roboty, nerwów a potem to już same cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, jakim cudem na tym scrapie moje skarpetki sie zaplatały?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden cud, byłaś na pikniku :P

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...