niedziela, 9 czerwca 2013

[It's your day to shine!]

Hej! W piątek na ScrapMap zaczęło się moje wyzwanie cardmapkowe, juhu! Mam nadzieję, że kogoś moja mapka zainspiruje, bo mnie samą zainspirowała bardzo :) 
Hey! Since Friday we have a new card sketch challenge up and running on ScrapMap and this time it's mine! I hope it will isnpire somebody, because it surely inspired me :)


Słońce za oknem sprawiło, że zachciało mi się letnich kolorów. Do tego trochę krzywulcowych przeszyć i prosta kartka gotowa!
The sun outside made me want to use some summery colors. I added some imporfect stitches and a simple card was ready in no time!


Mam nadzieję że przyłączycie się do zabawy :)
Miłego dnia!
I hope you'll join us in the challenge :)
Have a nice day!


1 komentarz:

  1. ta mapka była prześwietna!! wiecej takich chce!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...