sobota, 9 lutego 2013

Project Life: tydzień 5 [Project Life: week 5]

Hej!
Dziś kolejna odłona Project Life. Wydaje mi się że robię go już od dawna, a to dopiero tydzień piąty :) 
To był dobry tydzień - obfitował w targi skrapowe, książkowe i ślubne, a to wszystko w doborowym towarzystwie. Nie narzekam :)
Hey!
Today I want to show you yet another Project Life layout. Funny, it seems like I've been doing this project forever but it's only been 5 weeks :)
This was a good week, with a scrapbooking fair, book fair and a wedding fair! Plus many awesome people around me. No complaints :)




Tym razem są tylko 2 zdjęcia instagramowe i tym samym kwadratowe, reszta to prostokąty 3x4 cale i taki layout o wiele bardziej mi sie podoba; szczególnie dobrze współgra z układem lewej strony, gdzie pośrodku są cztery takie właśnie kieszonki. Poza tym jak zawsze - królują u mnie zdjęcia z niewielką ilością journalingu i minimalnymi dodatkami. Robiąc te strony pomyślałam też, że muszę zaopatrzyć się w nowe taśmy washi, bo te moje już powoli mi się nudzą :P
This time there are only two instagram (therefore square) pictures, the rest being 3x4" and to be honest, I like such layout much more; it looks especially good with the style of the page protector on the left. As you can see, there are loooots of pictures, with just a few cards and journaling spots and minimum embellishments. When I was making these pages I suddenly thought I need new washi tapes, because the one I have are getting boring already :P



Naprawdę wkręciłam się w ten projekt! Nie mogę się doczekać końca każdego tygodnia, żeby znowu móc zrobić rozkładówkę :)
I really got into this project. I can't wait for the next week to end so that I can make a new layout :)

Chciałam podziękować Wam jeszcze za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami, bardzo się zawsze cieszę z każdego i zachęcam do dalszego komentowania!
Przypominam też o moim CANDY.
Miłego dnia!
I'd like to thank you all for all the nice comments on the previous posts, I love reading all of them; keep on commenting!
I'd also like to remind you about my GIVEAWAY.
Have a nice day!

------------------------>
Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu: | 1 | 2 | 3 | 4 |
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here: | 1 | 2 | 3 | 4 |

2 komentarze:

  1. Rany, jak ten czas leci, mam wrażenie, że gna jak opętany, zaglądam sobie do Ciebie z wielka przyjemnością :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie będziesz przypadkiem zamawiała gdizez washi???dołączyłabym się:)week five i ja tam jestem, czy ktoś odgadnie na którym zdjeciu mnie widac??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...