wtorek, 5 lutego 2013

Project Life: tydzień 4 [Project Life: week 4]


Hej!
W tamtym tygodniu nie pokazywałam Wam Project Life z tygodnia 4 z tego prostego powodu, że zabrałam się za niego dopiero wczoraj. Robiłam więc dwa tygodnie w tym samym czasie. Niby bardziej wydajnie, bo czasami przy wydruku zdjęć zostaje mi pół pustej strony, a tutaj mogłam ją zapełnić fotami z olejnego tygodnia, no i bałagan zrobiłam raz (ale za to jaki!), ale niestety pamięć już nie ta... także nie polecam, lepiej robić na bieżąco i tego będę starała się trzymać.
Hey! 
Last week I didn't show you my week 4 of Project Life because I simply didn't do it until yesterday. So I basically created layouts for 2 weeks at the same time. It might seem like a way of saving paper and I only had to make a mess once, but I didn't like it... it's much better to do this project at the end of each week. I'll try to keep up!


A co sie działo u mnie w czwartym tygodniu tego roku? Zobaczcie:
And what happened in my life in the fourth week of this year? Have a look:





Nie ma tym razem jakichś udziwnień. W tym tygodniu postawiłam na kolorystykę brązowo-błękitno-czarną. Trochę denerwują mnie te kieszonki 4x6 cali, bo moje kwadratowe zdjęcia potrzebują dopełnienia w postaci papieru i zawsze wygląda to mniej więcej tak samo... mogłabym oczywiście dać jedno zdjęcie na kieszonkę, wtedy mogłabym zabawić się z pozostałą przestrzenią, ale mnie zależy na jak największej ilości zdjęć, bo dla mnie to one tworzą ten projekt ciekawym i na pewno dzięki nim będę dobrze wspominać każdy dzień. Jak widzicie prawa strona ma inny wzór kieszonek - te są najbardziej spotykane w USA. Niestety u mnie występują jedynie w mieszanych zestawach, nie można kupić całej ich paczki, a szkoda, bo bardzo pasujemi ten układ.
There aren't any special elements in here. This week I decided to go for brown, blue and black. I get a bit annoyed with the 4x6" pockets, because my square pictures need an addition of paper and the layout gets boring. I could of course have only one square photo per pocket, this way I'd have more space for creativity, but I want to have as many pictures as possible here because for me the photographs are the most important part of this project, they will definitely make looking back at it more enjoyable. As you can see the right side is yet another kind of a layout - this one is, from what I noticed, the most popular in the US. Unfortunately, these page protectors are only available in the Netherlands in a mix package, but I can't get a pack of only them. Too bad because I like them!



A niedługo pokażę mój tydzień piąty, który leży zrobiony i czeka :)
And soon I'll show you my fifth week of Project Life which is already done and waiting.

Miłego wieczora!
Have a nice evening!


------------------------
Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a tutaj pokazuję jak robię swoje layouty krok po kroku. Moje poszczególne tygodnie możecie zobaczyć tu: | 1 | 2 | 3 |
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and here I'm showing how I make my layouts step-by-step. My weekly layouts can be found here: | 1 | 2 | 3 | 

13 komentarzy:

  1. podoba mi się:)ciekawy rodzaj żurnala i pamiętnika:)
    PS.jak zakończyło sie strzyzenie?

    OdpowiedzUsuń
  2. haha strzyżenie skończyło się na zgoleniem wszystkiego do 9mm na drugi dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham po prostu Twój projekt, pluję sobie w brodę, że wcześniej się nie wzięłam za zakupy tych wszystkich rzeczy i nie zaczęłam od tego roku... Brrr!

    A co do Twojego strzyżenia... Postanowiłam się wziąć za brata... i pójść z nim do fryzjera... Byłam już dwa razy, za każdym razem opisałam jak ma wyglądać obcięcie... I kicha! Nie czają te fryzjerki nic! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noomiku, jeszcze możesz zacząć, zdjęcia robisz cały czas więc to żaden wysiłek :) mogę Ci kupić koszulki jak chcesz.
      a fryzjerki to sie zazwyczaj w ogóle nie słuchają klientów i podcinanie koncówek konczy się na zgoleniu na łyso :P

      Usuń
  4. Czekałam właśnie na Twój tydzień czwarty ;) Co do obcinania... ja jestem przeważnie zmuszana do poprawiania mojemu bratu grzywki (i wyrównywania całej reszty), po tym jak w przypływie złości obetnie sobie włosy "schodkowo"... Przeważnie kuchennymi nożyczkami. To jest dopiero frajda ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o miło że czekałaś :)
      haha tekst z bratem mnie rozwalił, niezły złośnik musi z niego być :D

      Usuń
    2. Z opisu zupełnie nie wynika, że ma 22 lata, prawda? XD

      Usuń
  5. Woww! Ten projekt wychodzi Ci fenomenalnie! Też bym chciała sobie kiedyś coś takiego zrobić, bo obsesyjnie kolekcjonuję wspomnienia.

    Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie za te miłe słowa :) zawsze możesz zacząć!

      Usuń
  6. Bardzo ciekawa forma :) i daje możliwość szybkiej zmiany układu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, zawsze można pozamieniać wkłady miejscami jak się znudzą ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...