czwartek, 31 stycznia 2013

Pastelove

Hej!
W codziennej pogoni znalazłam w tym tygodniu chwilę, żeby usiąść przy biurku i skleić kartkę iście słodką i miłosną. Pomogło mi w tym Pastelove Wyzwanie w Diabelskim Młynie - wytycznych jest dużo, ale pracę robiłam naprawdę z przyjemnością. 
Hey!
Somewhere in between my daily to-do lists and other stuff I found a while to sit down and make a very sweet and love-themed card. The new challenge at Diabelski Młyn definitely helped me with it - it may seem a bit difficult at first but it's not, I made my card really fast and with ease!




A już niedługo będę rozdawała co nieco, także w miłosnych klimatach, więc zaglądajcie :)
And very soon I'll have something to give away, also love-themed, so make sure you come back :)

8 komentarzy:

  1. Cudna Anniko. I bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. praca sliczna ale to jakośc zdjecia mnie powaliła,masakra:)ja tez tak chce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! :) chodzi za mną ten dziurkacz brzegowy i chyba w końcu muszę w taki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...