środa, 20 lutego 2013

LO w formacie A4 [LO in A4 format]


 Jak ja już dawno nie robiłam LOsa! No dobra, przesadzam, w styczniu zrobiłam tego. Chciałabym częściej je robić, ale zawsze jakoś wydaje mi się, że jest przy nich o wiele więcej roboty, co w sumie nie jest prawdą, bo zdarzają się LOsy robione w godzinkę, podobnie jak kartki męczone przez tydzień :P
It's been such a long time since I last made a layout! Ok, not THAT long ago, because in January I made this one. I would really like to make them more often, but it always seems like I need a lot of time for them, which actually isn't always true, because there are sometimes LOs that I make within an hour and there are cards that take me a week to complete :P

Do zrobienia tego skrapa skłoniło mnie to wyzwanie na Diabelskim Młynie, oraz ta mapka w Scrapmap:
I made this LO for this DM challenge and this one at Scrapmap to this particular sketch:


Moja wersja jest w formacie A4, który wcześniej robiłam tylko raz, tutaj. Całkiem fajnie to wygląda, wcale nie jest za mało miejsca i robi się jakoś szybciej :)
My layout in A4 format which I've only done once before, here. I really like this format, it looks nice, there's still enough space and it takes less time to complete it I think :)







A Wy jaki format skrapów wolicie? A4, 30x30, a może jeszcze inne?
And you, what LO format do you prefer? A4, 12x12" or maybe something else?

16 komentarzy:

  1. wow, rewelacyjny! W formie, kształcie, kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kartka... Czy to sudoku? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale to nie kartka tylko layout :)
      ten wzór sudoku to papier: http://www.amazon.com/Kaisercraft-Ledger-Timeless-Double-Sided-Paper-12-Inch/dp/B004SEWH1Y :)

      Usuń
    2. Ach, ja się jeszcze nie znam na tyle, żeby ogarniać co to jest layout ;D Wybacz pomyłkę... A papier jest świetny. Ja nie wiem czy umiałabym ten wzór wykorzystać w jakiejś pracy, a Tobie się to świetnie udało :)

      Usuń
  3. łał, świetny, kolooory mi się bardzo podobają! Ostatnio też machnęłam a4, faktycznie fajna sprawa, chociaż wolę jednak większy format ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba też wolę większy mimo wszystko :)
      dzięki!

      Usuń
  4. normalnie padłam! Świetna praca!
    ja jeszcze nigdy nie próbowałam tego formatu, czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. olaboga! jaki czad!!! perfekcyjny!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anniko za często wygrywasz nasze ScrapMapkowe wyzwania:)
    Scrap jest nieziemski!
    Świetnie wszystko współgra i to zdjęcie!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, same mnie wybieracie ;)
      dzięki kochana!

      Usuń
  7. ciekawie wygląda taki format :) piękne zdjęcie :) i świetnie poradziłaś sobie z mapką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt na takim formacie ;) W sumie w dotychczasowych LOsach trzymałam się raczej formatu kwadratu, ale może przy następnej okazji wypróbuję A4?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...