czwartek, 10 stycznia 2013

Wyłowione z sieci [Found on the net]



Hej! Dzisiaj, podobnie jak tydzień temu, wrzucam Wam kilka ciekawych linków które wynalazłam w internecie.
Hey! Today, just like last week, I'm sharing with you a few interesting links that I found on the 'net.


  • Kasia-Worqshop napisała wczoraj świetnego posta o organizacji i planowaniu - bardzo bliski mi temat, bo sama jestem listomaniaczką! (Kasia from Worqshop blog wrote a great post about everyday organization and planning - a subject very close to my heart as I am a list maniac!)

  • Christie Zimmer oferuje świetne, kolorowe, pełne słodkich rysunków darmowe strony do journalingu, które możecie sobie drukowac i wypełniać. (Christie Zimmer offers great, colorful, full of cute doodles journaling printables)


  • Jeżeli lubicie nietypowe blogi, to zapraszam Was na Moje Uniformy - wywiady ze zwykłymi ludźmi, którzy mówią o swoich kompleksach, o tym co lubią nosić, a czego nie znoszą - a to wszystko okraszone bardzo ładnymi i niewulgarnymi, mimo że czasami całkiem nagimi, zdjęciami. (If you like unique blogs, make sure you head to Moje Uniformy, a blog full of interviews with people about their body image, dress code, with pretty, tasteful nude pictures.)


  • Ten sklepik na artillo należący do Kasi zauroczył mnie swoimi rękawiczkami dla zakochanych, już niedługo przyjdą do mnie ta i ta :) (This little Kasia's shop charmed me with its "lovers' gloves"; I'm soon getting the two linked ones!)


  • I jeszcze coś dla tych z Was, którzy planują ślub (w kolejnych miesiącach będzie się pewnie u mnie ten temat przewijał :P) i zastanawiają się czy zostawić sobie swoje nazwisko, czy mieć dwa itd. - The Last Name Project, czyli historie różnych ludzi o tym co postanowili zrobić ze swoimi nazwiskami po ślubie. (And one last thing for those of you who are getting married soon (I swear I'll be talking about it a lot in the next few months) and are wondering if they should leave their last name or have two etc. - The Last Name Project has many stories of people who decided to solve this problem in various ways)

To tyle na dziś! Koniecznie wróćcie jutro żeby zobaczyć mój pierwszy tydzień z Project Life!

That's all for now! Come back tomorrow for the recap of my first Project Life week!


6 komentarzy:

  1. Ania bardoz podoba mi się idea inspirujacych postów,ale myślę,ze powinnas do kazdej inspiracji zalinkowac przykladowe zdjecie, wiekszosc ludziuf jest wzrokowcami i to co opisałaś dobrze byloby poprzec zdjeciem, btw sprawdzilam, dziergajaca dziewczyna(ta od rekawiczek do zakochanych) robi słoniki w różnych rozmiarach.uf co za ulga:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana za ten pomysł, też na to wpadłam już PO wstawieniu posta, zaraz mam zamiar dodac foty i od tej pory już to zawsze robić :)
      Haha a po co Ci słoniki? :D

      Usuń
    2. no bo slonik slonikowi nierowny i od razu zaczęłam się martwić czy aby na pewno każdy słonik, ktory potrzebje kubraczka znalazlby ubranko w swoim rozmiarze:P

      Usuń
    3. hhaha dobre :) na pewno trzeba ujawnić rozmiary trąby :D

      Usuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...