sobota, 26 stycznia 2013

Project Life: tydzień 3 [Project Life: week 3]

Hej moi drodzy! Właśnie mija czwarty tydzień stycznia, jak to możliwe? Tymczasem mam dla Was Project Life z tygodnia trzeciego.
Hey my dears! The fourth week of January is almost gone, how is it even possible? In the meantime I have Project Life from week three for you.



W tym tygodniu zaskoczyła nas śnieżna zima (śnieg utrzymuje się już prawie dwa tygodnie, co w Holandii nie jest normalne), chodzilismy więc na spacery okutani w ciepłe kurtki, jedliśmy rozgrzewające jedzonko, ja spędzałam znowu dużo czasu za biurkiem skrapując, a poza tym byliśmy w urzędzie miasta złożyć dokumenty o ślub. Same ekscytujące rzeczy!
This week we got surprised by huge amounts of snow (it's been snowy for almost 2 weeks, which doesn't happen too often in The Netherlands), so we were talking walks in our warmest clothes, we were eating "warmifying" meals, I spent a lot of time in my craftroom and, also, we went to the city hall to apply for marriage. Exciting!




Jeśli chodzi o techniczną stronę tegotygodniowej rozkładówki, to jest znowu duuużo taśmy washi, przeszyć, posklejanych razem zdjęć i trochę drobiazgów takich jak zawieszka czy piórko. No i róż! :D Jak widziecie, ogólnie staram się nie wydziwiać, bo zależy mi przede wszystkim na zdjęciach i zapiskach.
When it comes to the technical sie of this week's layout, it's full of washi tape, sewing, pictures that were glued together and a few embellishments like a charm or a feather. Oh, and lots of pink! :D As you can see, I try not to make things too complicated, because what I care about most are the pictures and the stories behind them.




Już we wtorek pokażę Wam dokładnie jak planuję i robię moje tygodniowe rozkładówki Project Life - zobaczycie, że to nic trudnego :)
And on Tuesday I'll show you exactly how I plan and make my weekly layouts for Project Life - you'll see it's not that difficult.

A jaki był Wasz trzeci tydzień stycznia?
And how Was your third week of January?


-----------------------------------

Jeśli chcecie przeczytać o tym jak zacząć Project Life, zapraszam tutaj, a moje poszczególne tygodnie są tu: | 1 | 2 |
If you want to know how to start with Project Life, you should click here, and my weekly layouts are here: | 1 | 2

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać na to tygodniowe podsumowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny w Twoim wykonaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł :) Ja biorę udział w projekcie CpatureYour365 :) ale on jest bardziej na rozwinięcie kreatywności:) ale ogólnie uwielbiam takie rzeczy :) tylko ciężko mi jest zrealizować do końca... mam nadzieję, że w tym roku jakimś cudem uda mi się do końca roku robic zdjęcia hihi :) a u mnie w Polsce też piękna zima i bardzo dużo śniegu, więc jestem mega szczęśliwa :D:D:D:D
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo widzisz, ja zawsze chciałam wziąć udział w projekcie 365 ale bałam się że nie dam rady codziennie pstryknąć fajnego zdjęcia.. ale po tym miesiącu z projektem Photo A Day myślę, że dałabym radę! mam nadzieję że dotrwasz do końca, podobnie jak ja :P pozdrawiam!

      Usuń
  4. Zazdroszczę tego segregatora z koszulkami! Jak to możliwe, że żaden polski sklep scrapowy nie ma jeszcze takiej oferty!!!
    Chyba mi pozostanie "roboczy" project Life....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz, nigdzie nie ma... ale z drugiej strony się nie dziwie, bo to w ogóle nie jest popularne u nas, więc im sie nie opłaca... może ja zacznę handlować haha ;)

      Usuń
  5. Anniko- handluj! Potrzebuję kogoś do pary, żeby zminimalizować koszty przesyłki, znasz może taką osobę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz w moich komentarzach podpatrzeć kto chciał cos takiego... może Noomiy albo Viol?
      a ile to kosztuje z przesyłką?

      Usuń
  6. Super! Ja prowadzę digital Project Life w formie bloga, później zamierzam, jak zbiorę karty z jednego roku, wydrukować to wszystko w formie książki i tak co roku. Stworzy się piękna kolekcja wspomnień naszej rodziny. Zapraszam, może kogoś zainspiruje :)
    http://naruniec.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za Twój komentarz!/Thanks for your comment!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...